niedziela, 22 maja 2011

SKRZYP POLNY- NATURALNA PŁUKANKA DO WŁOSÓW

Skrzyp polny możemy znaleźć wszędzie, można go także kupić w aptece lub w sklepach zielarskich. Dzisiaj postanowiłam poszukać go na własnym podwórku. Oczywiście skrzyp należy najpierw ususzyć. W przeciwnym razie nasze włosy mogą  przybrać zielony kolor. Jak wykonać płukankę? Nie ma nic prostszego: 2 łyżki skrzypu polnego zalewamy 3 szklankami wody i doprowadzamy do wrzenia. Po ostygnięciu płuczemy nią włosy zaraz po umyciu. Odbudowuje zniszczone włosy, nadaje im połysk i przyspiesza ich wzrost.
Dodaje zdjęcia świeżego skrzypu polnego, bo dopiero dziś zabrałam się za robienie płukanki. Dzielcie się z nami swoimi wrażeniami. Może znacie inne zastosowanie skrzypu? :)

1 komentarz:

  1. Hej :) Niestety nie mam blisko siebie żadnych miejsc, gdzie mogłabym zerwać skrzyp, ale kupiłam już zasuszony w sklepie zielarskim i wypróbowałam ten przepis. Na prawdę włosy są dużo bardziej miękkie i mają fajny połysk. Zobaczymy jak to będzie z odbudową po dłuższym zastosowaniu. :):)

    OdpowiedzUsuń