sobota, 21 maja 2011

ODŻYWCZA MASECZKA Z BANANÓW

Hej :) Dzisiaj zaprezentujemy Wam banalną maseczkę, która genialnie odżywia skórę. Po składniki wystarczy przejść się do spożywczego, nie trzeba szukać nic w zielarniach czy aptekach.
Potrzebny jest tylko mały, najlepiej dojrzały banan i śmietana/twaróg/jogurt naturalny w zależności od tego, co akurat mamy w lodówce.
Banana rozgniatamy widelcem, następnie dodajemy trochę (ok.1-2łyżki) śmietany/twarogu/jogurtu naturalnego, aby uzyskać dosyć gęstą masę. Trzymamy 15-20min. Potem zmywamy wodą lub ciepłym mlekiem (wtedy skóra będzie delikatniejsza)
Należy pamiętać, że takie maseczki nie utrzymują się tak jak te kupne i mogą trochę spływać. Dlatego najlepiej przez te kilkanaście min. powinno się położyć i zrelaksować. :)
Zapraszamy do obserwowania bloga, gdyż z czasem będziemy dodać bardziej skomplikowane przepisy aż dojdziemy  do naturalnych błyszczyków czy kremów. :)
Jeśli potrzebujesz jakieś rady, to śmiało pisz. Na pewno pomożemy. :)


2 komentarze:

  1. Super! Wypróbowałam i efekt jest naprawdę niezły. Twarz jest po tym gładka, bardziej niż po maseczkach kupionych w sklepie. Macie jakieś przepisy na maseczki przeciw trądzikowi? Niestety mam wielkie problemy z zaskórnikami ;/ Czekam na kolejne pomysły :P

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście konsystencja nie jest idealna (mam pełno bananów w uszach ;P), ale chyba było warto bo mam wrażenie że moja twarz jest gładsza. Zobaczymy co będzie dalej..

    OdpowiedzUsuń